Löpande ekonomi

Allabrf tar hand om er bostadsrättsförenings ekonomi. Vi hanterar allt från löpande bokföring, budgetering, årsbokslut samt upprättar deklarationer och säkerställer att skatter betalas i tid.
Få mer information om vår ekonomiska förvaltning
Läs mer om Allabrfs personuppgiftspolicy.
Löpande ekonomi
Allabrf tar hand om er bostadsrättsförenings ekonomi. Vi hanterar allt från löpande bokföring, budgetering, årsbokslut samt upprättar deklarationer och säkerställer att skatter betalas i tid.
Få mer information om vår ekonomiska förvaltning
Läs mer om Allabrfs personuppgiftspolicy.
Löpande ekonomi
Allabrf tar hand om er bostadsrättsförenings ekonomi. Vi hanterar allt från löpande bokföring, budgetering, årsbokslut samt upprättar deklarationer och säkerställer att skatter betalas i tid.
Få mer information om vår ekonomiska förvaltning
Läs mer om Allabrfs personuppgiftspolicy.
Följande delar ingår i vår heltäckande ekonomiska förvaltning
  • Löpande bokföring
    Vi säkerställer att den löpande bokföringen sköts korrekt i enlighet med rådande lagar och förordningar.
  • Lånebevakning & låneupphandling
    Undvik höga räntekostnader. Vi meddelar er när lån behöver omförhandlas och hjälper er med processen.
  • Budget, bokslut och årsredovisning
    Vi upprättar femårsbudget, bokslut och årsredovisning och ger styrelsen en tydlig översikt av föreningens ekonomi.
  • Digitala leverantörsfakturor
    Digitala leverantörsfakturor - Granska och attestera föreningens fakturor, helt utan pappershantering.
  • Panter & överlåtelser
    Vi sköter all hantering av överlåtelser, upplåtelser, panter, medlemsförteckningar och tar även hand om kontakterna med mäklare och boende.
  • Avisering av hyror & avgifter
    Föreningens medlemmar och hyresgäster aviseras och erbjuds enkla betalningsalternativ. Om betalning uteblir sköter vi påminnelse- och inkassohantering.
  • Ekonomiska rapporter & analys
    Ekonomiska rapporter ger styrelsen en helhetsbild av föreningens ekonomi. Genom unik jämförelsedata får styrelsen hjälp med att identifiera dyra avtal.
  • Administration av uthyrningar
    Vi sköter all uthyrningsadministration. Exempelvis andrahandsuthyrningar samt uthyrning av lokaler, parkeringsplatser och förråd.
  • Rätt avgiftsnivå
    Vet ni att er avgift är satt på rätt nivå? Genom långsiktig kassaflödesanalys kan vi hjälpa er räkna fram optimal avgiftsnivå för er förening.
  • Aktiv förvaltning
    Vi arbetar proaktivt - inte reaktivt. Få rådgivning och förbättringsförslag från en förvaltare som är aktiv och engagerad i er ekonomi.
Följande delar ingår i vår heltäckande ekonomiska förvaltning
  • Löpande bokföring
    Vi säkerställer att den löpande bokföringen sköts korrekt i enlighet med rådande lagar och förordningar.
  • Lånebevakning & låneupphandling
    Undvik höga räntekostnader. Vi meddelar er när lån behöver omförhandlas och hjälper er med processen.
  • Budget, bokslut och årsredovisning
    Vi upprättar femårsbudget, bokslut och årsredovisning och ger styrelsen en tydlig översikt av föreningens ekonomi.
  • Digitala leverantörsfakturor
    Digitala leverantörsfakturor - Granska och attestera föreningens fakturor, helt utan pappershantering.
  • Panter & överlåtelser
    Vi sköter all hantering av överlåtelser, upplåtelser, panter, medlemsförteckningar och tar även hand om kontakterna med mäklare och boende.
  • Avisering av hyror & avgifter
    Föreningens medlemmar och hyresgäster aviseras och erbjuds enkla betalningsalternativ. Om betalning uteblir sköter vi påminnelse- och inkassohantering.
  • Ekonomiska rapporter & analys
    Ekonomiska rapporter ger styrelsen en helhetsbild av föreningens ekonomi. Genom unik jämförelsedata får styrelsen hjälp med att identifiera dyra avtal.
  • Administration av uthyrningar
    Vi sköter all uthyrningsadministration. Exempelvis andrahandsuthyrningar samt uthyrning av lokaler, parkeringsplatser och förråd.
  • Rätt avgiftsnivå
    Vet ni att er avgift är satt på rätt nivå? Genom långsiktig kassaflödesanalys kan vi hjälpa er räkna fram optimal avgiftsnivå för er förening.
  • Aktiv förvaltning
    Vi arbetar proaktivt - inte reaktivt. Få rådgivning och förbättringsförslag från en förvaltare som är aktiv och engagerad i er ekonomi.
Följande delar ingår i vår heltäckande ekonomiska förvaltning
  • Löpande bokföring
    Vi säkerställer att den löpande bokföringen sköts korrekt i enlighet med rådande lagar och förordningar.
  • Lånebevakning & låneupphandling
    Undvik höga räntekostnader. Vi meddelar er när lån behöver omförhandlas och hjälper er med processen.
  • Budget, bokslut och årsredovisning
    Vi upprättar femårsbudget, bokslut och årsredovisning och ger styrelsen en tydlig översikt av föreningens ekonomi.
  • Digitala leverantörsfakturor
    Digitala leverantörsfakturor - Granska och attestera föreningens fakturor, helt utan pappershantering.
  • Panter & överlåtelser
    Vi sköter all hantering av överlåtelser, upplåtelser, panter, medlemsförteckningar och tar även hand om kontakterna med mäklare och boende.
  • Avisering av hyror & avgifter
    Föreningens medlemmar och hyresgäster aviseras och erbjuds enkla betalningsalternativ. Om betalning uteblir sköter vi påminnelse- och inkassohantering.
  • Ekonomiska rapporter & analys
    Ekonomiska rapporter ger styrelsen en helhetsbild av föreningens ekonomi. Genom unik jämförelsedata får styrelsen hjälp med att identifiera dyra avtal.
  • Administration av uthyrningar
    Vi sköter all uthyrningsadministration. Exempelvis andrahandsuthyrningar samt uthyrning av lokaler, parkeringsplatser och förråd.
  • Rätt avgiftsnivå
    Vet ni att er avgift är satt på rätt nivå? Genom långsiktig kassaflödesanalys kan vi hjälpa er räkna fram optimal avgiftsnivå för er förening.
  • Aktiv förvaltning
    Vi arbetar proaktivt - inte reaktivt. Få rådgivning och förbättringsförslag från en förvaltare som är aktiv och engagerad i er ekonomi.
Slipp krångliga och komplicerade ekonomisystem
Våra digitala verktyg är byggda för BRF-styrelser. Att hantera fakturor och löpande ärenden har aldrig varit enklare för styrelsen.
Slipp krångliga och komplicerade ekonomisystem
Våra digitala verktyg är byggda för BRF-styrelser. Att hantera fakturor och löpande ärenden har aldrig varit enklare för styrelsen.
Slipp krångliga och komplicerade ekonomisystem
Våra digitala verktyg är byggda för BRF-styrelser. Att hantera fakturor och löpande ärenden har aldrig varit enklare för styrelsen.
Kontakta oss
ABRF Group AB (559002-8832)
Mailbox 2452, 111 75 Stockholm

08 - 684 422 22
styrelse@allabrf.se